هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
بابامهدیبابامهدی، تا این لحظه: 41 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان بهارمامان بهار، تا این لحظه: 39 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

تولدت مبارک عزیزترینم

1393/7/16 2:33
نویسنده : مامان بهار
715 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ممنونم از اینکه تو به دنیا اومدی

دنیا فهمید که تو انگار نیمه گمشدمی.

زندگی خیلی خوبه وقتی خدا تو رو داده

روز ه تولدت برام فرشتش رو فرستاده.

خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دسته خودم.

دستت رو گرفتم و فهمیدم عاشقت شدم.

دخترگلم یک سالگیت مبارک.امشب کلی مهمون داشتیم عزیزم همه به خاطر تولد شما اینجا بودن.الان ساعت 2:37 شب و من خیلی خستم حتما عکسای قشنگت رو میزارم عزیزم.

پسندها (5)

نظرات (6)

مامانی
16 مهر 93 16:56
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالا همیشه سالم و سلامت زیر سایه ی پدرو مادرت باشی.
مامان بهار
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون
مامان فرهام
19 مهر 93 14:18
مبارکه
مامان بهار
پاسخ
ممنون عزیزم
عمه فروغ
27 مهر 93 18:08
سلام بهار جان خوب هستید؟ تولدت هلیا جان مبارک باشه ان شاا.. 120 ساله بشی عزیزم به من هم سر بزنید خوشحال میشم اگه مایلید همدیگر رو لینک کنیم
مامان بهار
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدید.حتما لینکتون میکنم
عمه فروغ
20 آذر 93 14:09
سلام عزیزم خوبید؟ هلیا جونم خوبه؟ کجایید نیستید؟
عمه فروغ
3 فروردین 94 1:53
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
سحرناز
1 مرداد 94 9:19
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی